نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پالس های مثبت پوگبا به بیانكونری

پالس های مثبت پوگبا به بیانكونری

 

در حالیكه پل پوگبا از طریق حساب رسمی خود در شبكه اجتماعي اینستاگرام به اشتراك‌گذاری تصاویر تعطیلات تابستانی‌اش است؛ شایعات فراوانی پیرامون آینده او در رسانه‌ها منتشر می‌شود. منچستری‌ها امیدوار به ماندن او در این تیم هستند، بارسایی‌ها علی‌رغم جذب ویدال همچنان برای پذیرایی از او اشتها و میل دارند و یوونتوس نیز درهای باشگاهش را برای بازگشت پوگبا باز گذاشته است. با این حال همه چیز به تصمیم نهایی مثلث؛ پوگبا، رایولا و البته مورینیو بستگی دارد.

 

طبق پیش‌بینی‌های امروز صبح رسانه‌های ورزشی بریتانیا، جذب لئوناردو بونوچی واپسین پرده از ترانسفرینگ باشگاه یوونتوس در تابستان امسال نخواهد بود و سناریوی بازگشت پل پوگبا به تورین همچنان پابرجاست و بیانكونری‌ها با احتیاط در انتظار تصمیم نهایی این بازیكن هستند.

 

با اینكه بارسلونا نیز چشم انتظار تصمیم این بازیكن فرانسوی برای نشان دادن چراغ سبز است اما به نظر می‌رسد در صورت حل نشدن مشكلات او و ژوزه مورینیو، پوگبا یووه را به بارسا ترجیح دهد. علاوه بر همه اینها مسئولان من‌یونایتد نیز از پوگبا خواسته‌اند كه تعطیلات خود را كوتاه كند و هر چه زودتر به منچستر بازگردد.

 

هر قدر رابطه پوگبا با مورینیو پیچیده و در عین‌حال پر از سوءتفاهم است اما این بازیكن فرانسوی ارتباط و احساس بسیار مطلوبی با بانوی پیر دارد. در چنین شرایطی پیش‌بینی‌ها حاكی از آن است كه در صورت توافق پوگبا با منچستری‌ها برای جدایی از این باشگاه، یوونتوس گزینه نخست او خواهد بود. با این حال یووه نیز برای جذب پوگبا باید حداقل 80 میلیون یورو در نظر بگیرد؛ هزینه‌ای كه بیانكونری‌ها برای متحمل شدنش شاید نیاز به فروش بخش دیگری از بازیكنانش داشته باشد.

 

پل پوگبا هافبك 25 ساله تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد، پیش از این و از سال 2012 تا 2016، چهار فصل موفق را با یوونتوس سپری كرده بود. او 178 بار با لباس بیانكونری‌ها در رقابت‌های مختلف به میدان رفت و 34 بار نیز برای این تیم گلزنی كرد. پوگبا در تابستان 2016 با 105 میلیون دلار با قراردادی 5 ساله به جمع شیاطین سرخ پیوست.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: